ZWROTY
14 dni na zwrot towaru
Pragniemy by nasi Klienci wiedzieli, że zakupy u nas są bezpieczne. Dlatego, będąc Konsumentem lub Przedsiębiorcą Indywidualnym, jeśli zakupisz produkt, który Ci nie będzie odpowiadał masz możliwość odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyn. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie sprzedaży.
1. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
Jak złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy ?
Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajdziesz tutaj. Oświadczenie możesz złożyć na kilka sposobów:
- wysyłając oświadczenie drogą pocztową lub przekazując osobiście pod adresem: GRUPA SILESIA, ul. Brody 79, 43-450 Ustroń
- kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta (dla sklepów ErgoPoint.com.pl, e-mail: bok@ergopoint.com.pl; dla sklepu 4kidsPoint.pl e-mail: bok@4kidspoint.pl;)
2.Zwrot towaru
Jak dokonać zwrotu towaru ?
-
Zwracany towar możesz odesłać lub przekazać samodzielnie na adres GRUPA SILESIA, ul. Brody 79, 43-450 Ustroń, maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeśli odeślesz towar przed upływem 14 dni.
-
Możesz również skorzystać ze strony wygodnezwroty.pl obsługiwanej przez Paczkomaty Inpost:
- Bezpośrednio na tej stronie wypełnisz informacje o zwrocie, wygenerujesz etykietę i nadasz przesyłkę do Paczkomatu. Po wypełnieniu danych na stronie i zgłoszeniu zwrotu nasz BOK weryfikuje i akceptuje zwrot.
- Usługa ta umożliwia zwrot wyłącznie paczek o wymiarach do max. 41 × 38 × 64 cm i do 25 kg.
- Skorzystanie z usługi wygodnezwroty.pl oznacza zgodę na poniesienie opłaty za zwrot (12,9zł), która zostanie odjęta od kwoty zwrotu. Jednocześnie zwrot jest szybki, łatwy i nieskomplikowany – wystarczy, że wypełnisz formularz i dostarczysz paczkę do Paczkomatu.
3. Zwrot środków
W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności (w tym koszty dostawy) maksymalnie w ciągu 14 dni od daty poinformowania nas o odstąpieniu od umowy.
Zwrot środków otrzymasz takim samym sposobem płatności, jakim dokonałeś opłaty za złożone zamówienie (jednocześnie możesz wyrazić zgodę na inną formę dokonania zwrotu). W każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat z tytułu otrzymania środków.
Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania zwrotu płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia dowodu odesłania – w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej.