1.Wszystkie przesyłki realizujemy za pomocą firmy kurierskiej DPD,  Poczta Polska oraz Paczkomaty Inpost. Klient podczas realizacji zakupów ma możliwość wyboru sposobu przesłania przesyłki (przesyłka kurierska, przesyłka POCZTEX 48 lub INPOST z odbiorem w paczkomacie). Zamówienia zostały złożone do godz. 11:00 (zapłacone poprzez Przelewy 24 lub za pobraniem) zostaną wysłane tego samego dnia. Dotyczy TYLKO produktów z adnotacją “w magazynie“

1.2.Dostawa Towarów (miejsce wydania rzeczy) jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Wysyłka towaru poza teren kraju wymaga kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (tel. 32-720-69-96, kom. 575-361-914).

2.Informowanie o przesyłce

  • Zamówienie jest wysyłane na adres podany w formularzu danych osobowych jako adres dostawy. Przy każdym nowym zamówieniu adres ten można modyfikować.
  • O szczegółach doręczenia (godzina i numer nadania) poinformujemy w mailu wysyłanym w momencie przekazania paczki firmie kurierskiej/Poczcie Polskiej.
  • Czas dostawy zamówienia jest podany w opisie produktu i obejmuje czas potrzebny na jej skompletowanie i czas potrzebny kurierowi/Poczcie Polskiej na jej dostarczenie.

3.Koszt dostawy

  • Koszt dostawy jest doliczany do ceny wybranych przez Państwa towarów w koszyku. Suma tych kwot to ostateczna cena do zapłaty za zamówienie. W podsumowaniu koszyka podawany jest domyślnie najniższy koszt dostawy zamówienia (Paczkomaty Inpost), a weryfikacja (zatwierdzenie lub zmiana) tego kosztu następuje po wyborze przez Klienta sposobu dostawy.
  • WYSYŁKA GRATIS Zamówienia w kwocie powyżej 350 zł brutto i opłacone przedpłatą wysyłane są do Klienta na koszt sklepu ErgoPoint.pl / ComfortPoint.pl. (nie dotyczy mat pod krzesła i innych produktów ponadgabarytowych lub ponad 30 kg).
  • WYSYŁKA GRATIS Zamówienia w kwocie powyżej 200 zł brutto i opłacone przedpłatą wysyłane są do Klienta na koszt sklepu 4kidsPoint.pl. (nie dotyczy mebli i innych produktów ponadgabarytowych lub ponad 30 kg). W przypadku zamówień poniżej tej kwoty również jest możliwe otrzymanie produktów bez kosztów wysyłki - w naszym sklepie stacjonarnym w Katowicach, ul. Kościuszki 171 (tylko produkty dziecięce ze sklepu 4kidsPoint.pl).
  • Dla zamówień poniżej wartości uprawniających do wysyłki gratis: dla przesyłek o wadze 0,01 -20 kg koszt wysyłki to 11,00 zł (Poczta Polska przesyłka kurierska) lub 9 zł (Paczkomaty Inpost).
  • Dla przesyłek o wadze 0,01 - 30 kg koszt wysyłki to 12,00 zł (przesyłka kurierska przedpłata).
  • Dla przesyłek o wadze 30 - 40 kg koszt wysyłki to 29,00 zł (przesyłka kurierska przedpłata).
  • Dla przesyłek o wadze 40 - 50 kg koszt wysyłki to 39,00 zł (przesyłka kurierska przedpłata).
  • Dla przesyłek o wadze 50 - 60 kg koszt wysyłki to 49,00 zł (przesyłka kurierska przedpłata).
  • Dla przesyłek o wadze 60 - 70 kg koszt wysyłki to 59,00 zł (przesyłka kurierska przedpłata).
  • Dla przesyłek o wadze 70 - 80 kg koszt wysyłki to 69,00 zł (przesyłka kurierska przedpłata).
  • Dla przesyłek o wadze 80 - 100 kg koszt wysyłki to 89,00 zł (przesyłka kurierska przedpłata).
  • Cena przesyłek może się różnić od podanych wyżej w przypadku przesyłek o niestandardowych gabarytach. Cena taka jest podana każdorazowo w opisie produktu.
  • Do cen przesyłki należy doliczyć 4 zł w przypadku wyboru opcji płatności za pobraniem kurier (koszt przesyłki za pobraniem do 30 kg wagi to 16,00 zł) lub 4 zł w przypadku wyboru opcji płatności za pobraniem Pocztą Polską (Poczta Polska przesyłka kurierska pobraniowa to koszt 15,00 zł).
  • Odbiór osobisty jest możliwy po uprzednim uzgodnieniu z Biurem Obsługi Klienta. W przypadku odbioru osobistego koszt dostawy to 0 zł.

4.Bezpieczeństwo dostaw

  • Wszystkie zamówienia realizowane przez ErgoPoint.pl / ComfortPoint.pl / 4kidsPoint.pl / ErgoSafe.pl są uważnie i starannie pakowane. Wszystkie przesyłki są owijane w folię bąbelkową i folię stretch lub też osobne pudełka z wypełnieniem.
  • Korzystamy z renomowanych firm kurierskich, dzięki temu transport przesyłek jest bezpieczny i szybki. Przesyłki za pośrednictwem firm kurierskich są ubezpieczone na wypadek uszkodzenia ich w czasie dostawy.
  • Prosimy po odebraniu przesyłki od kuriera o sprawdzenie jej zawartości przy kurierze, ponieważ takie są warunki ubezpieczenia przesyłki. W przypadku uszkodzeń kurier/pracownik Poczty Polskiej ma obowiązek spisania protokołu szkody.
  • Jeśli paczka ma widoczne uszkodzenia (pozrywane folie, duże wgniecenia, zerwane folie, zmoczona tektura itp.), proszę nie podpisywać odbioru paczki i w obecności kuriera spisać protokół szkody. Jeden egzemplarz proszę zostawić dla siebie, a drugi dla kuriera. Następnie prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta ErgoPoint.pl / ComfortPoint.pl / 4kidsPoint.pl / ErgoSafe.pl i poinformowanie o fakcie spisania protokołu szkody.

5.Zwroty i reklamacje

  • Pragniemy by nasi Klienci wiedzieli, że zakupy u nas są bezpieczne. Dlatego jeśli zakupisz produkt, który Ci nie będzie odpowiadał masz możliwość jego zwrotu w terminie 30 dni bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów (za wyjątkiem kosztów podanych w art. 33 i 34 ustawy o prawach konsumentów z 30.05.2014r.). Sklep nie ponosi kosztu odesłania towaru.
  • Jeśli chcesz reklamować zakupiony produkt skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Reklamacje realizujemy w prosty i szybki sposób. 


© 2012-2017 GRUPA SILESIA ErgoPoint.pl, ComfortPoint.pl, 4kidsPoint.pl. All Rights Reserved.