DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

Wszystkie produkty posiadamy w magazynie (poza niektórymi meblami Mayer). Dlatego 98% zamówień wysyłamy już w 24h!

Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się sklepów z produktami jakości premium! Zapraszamy do zakupów!

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

Realizacja zamówień

Wszystkie produkty posiadamy w magazynie (poza niektórymi meblami Mayer).
W momencie, w którym złożysz zamówienie, zaczyna się nim zajmować grupa osób. Dzięki temu zamówienia złożone do 12.00 i opłacone w 98% wysyłamy w ten sam dzień. Oznacza to, że takie zamówienie znajdzie się u Ciebie już na następny dzień roboczy!

Wysyłamy zamówienia również za granicę, ale zawsze wymaga to kontaktu z naszym BOK i aktualizacji kosztów wysyłki.

Tak, obowiązuje przy zapisie do newslettera, na produkty nieprzecenione i nie dotyczy marki Mayer.

Chcę zmienić sposób płatności

Możesz to zrobić.Skontaktuj się z nami celem wyboru preferowanej metody płatności

Jeśli zakupów dokonuje jednostka publiczna (np. przedszkole, szkoła) to przydzielamy 7-14 dni terminu płatności.

Oferujemy wiele metod wysyłki. Poznasz je tutaj.

Masz u nas konto, a nie potrafisz się zalogować? Skontaktuj się z namia pomożemy!

Jeśli Twoje zamówienie w ciągu 2 dni do Ciebie nie dotrze skontaktuj się z nami. Szybko wyjaśnimy, co się stało.

Pracujemy w oparciu o nowoczesne systemy informatyczne i pod kontrolą monitoringu. Dlatego braki w paczkach dla Klientów prawie się nie zdarzają:) Jeśli jest inaczej w Twoim przypadku prosimy o ponowne dokładne sprawdzenie paczki (czasami coś ukryje się w wypełniaczu). Nadal nie znajdujesz produktu to skontaktuj się z nami.

Niestety nie mamy takiej możliwości. Oferujemy darmową dostawę już od 199 zł, a 98% zamówień wychodzi z naszych magazynów już w 24h!

Oczywiście. Jeśli podczas zakupu oznaczono zgodę na przesłanie e-mail z krótką ankietą to kilka dni po odbiorze przesyłki otrzymasz ankietę od Google. Opinie są weryfikowane zakupem (dostępne są dla osób, które dokonały zakupu).

ZWROTY I REKLAMACJE

Na zwrot bez podania przyczyny masz 14 dni! Ze szczegółami zapoznaj się tutaj

Zapoznaj się z procedurą składania reklamacji tutaj.

DANE KONTAKTOWE

Jesteśmy dla Ciebie dostępni:

pon-pt: 08.00-16.00

E-mail bok@4kidspoint.pl lub czat