Bezpieczne zakupy

Bezpieczeństwo zakupów oraz dostaw jest dla nas priorytetem. Dlatego też podjęliśmy szereg kroków, by otrzymywać je na najwyższym poziomie.

Wiarygodność naszej firmy
Sklep internetowy ErgoPoint.com.pl (działający pod adresem www.ergopoint.com.pl, 4kidsPoint.pl (działający pod adresem www.4kidspoint.pl), prowadzony jest przez: GRUPA SILESIA Aleksandra Bałon, z siedzibą w Ustroniu (kod pocztowy 43-450), ul. Brody 79, posiadającą NIP 5482585928, REGON 242993315. Podmiot wpisany do rejestru prowadzonego przez Centralną Ewidencję i Informację o Działalności Gospodarczej (możesz to sprawdzić klikając na stronę Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i wpisując w wyznaczonym miejscu nasz nr NIP i zatwierdzając wybór).

Zwroty 14 dni
Pragniemy by nasi Klienci wiedzieli, że zakupy u nas są bezpieczne. Dlatego jeśli zakupisz produkt, który Ci nie będzie odpowiadał masz możliwość jego zwrotu w terminie 14 dni bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów (za wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ustawy o prawach konsumentów) poza kosztami odesłania towaru.

Bezpieczeństwo informacji
Bezpieczeństwo przesyłania informacji, które podajesz w naszym sklepie (np. dane osobowe, miejsce dostawy itd.) jest dla nas priorytetem. Dlatego wprowadziliśmy certyfikat SSL. Dzięki niemu przepływ informacji między Klientem a serwerem odbywa się w sposób tajny – nikt poza uprawnionymi osobami nie ma do nich dostępu. Przesyłanie danych jest bezpieczne i profesjonalnie chronione.

Błyskawiczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta
W naszych sklepach ErgoPoint.com.pl i 4kidsPoint.pl priorytetem jest zapewnienie Klientowi doskonałego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Dzięki temu błyskawicznie możemy doradzić, pomóc, czy też rozwiązać ewentualne problemy. Kontakt jest możliwy poprzez:

 

  • Bezpieczne transakcje płatnicze

Współpracujemy z czołowym systemem płatności elektronicznych w Polsce - Przelewy24. Dzięki temu Klient ma pewność, że transakcja jest należycie zabezpieczona przez profesjonalistów oraz szyfrowana przez certyfikat SSL.

Sklep był wiele razy doskonale oceniony przez Klientów na portalach z opiniami.

Posiadamy duże grono zadowolonych Klientów. Realizowane transakcje w niemal 100% uzyskują najwyższe oceny Klientów.

Przystąpiliśmy do programu opinii konsumenckich. Dzięki temu jesteśmy rzetelnie oceniani przez naszych Klientów na podstawie ankiet. Zapoznając się z taką opinią masz pewność, że informacje o sklepie pochodzą od rzeczywistych Klientów.

Polityka prywatności/cookies
Polityka prywatności/cookies informuje Klienta jakie dane są gromadzone i w jaki sposób je chronić. Jakiekolwiek informacje zebrane na temat użytkownika sklepu są używane w celu realizacji zamówienia, poprawy jakości obsługi Klienta lub też dla celów marketingowych jak np. newsletter (tylko po wyrażeniu przez Klienta dodatkowej zgody).
Baza danych jest zgodnie z prawem zgłoszona do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

Przewodnik Kupującego i Biuro Obsługi Klienta
Przygotowaliśmy dla naszych Klientów Przewodnik Kupującego w formie działu FAQ, który obszernie omawia wszelkie kwestie związane z realizacją zakupów oraz obsługa posprzedażną (reklamacje, zwroty, gwarancje). Można tam znaleźć informacje na najczęściej pojawiające się pytania.
Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.