Pragniemy by nasi Klienci wiedzieli, że zakupy u nas są bezpieczne. Dlatego, będąc konsumentem, jeśli zakupisz produkt, który Ci nie będzie odpowiadał masz możliwość odstąpienia od umowy w terminie 30 dni bez podania przyczyn.

1.Jak złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy?

Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajdziesz tutaj. Oświadczenie możesz złożyć na kilka sposobów:

  • wysyłając oświadczenie drogą pocztową lub przekazując osobiście pod adresem: GRUPA SILESIA, ul. Brody 79, 43-450 Ustroń
  • wysyłając wiadomość e-mail z formularzem na adres: bok2@4kidspoint.pl

Jeżeli zdecydujesz się na złożenie oświadczenia drogą elektroniczną, poinformujemy Cię o przyjęciu zgłoszenia niezwłocznie po jego otrzymaniu za pośrednictwem poczty elektronicznej.

2.Zwrot towaru

Jak dokonać zwrotu towaru:

  • zwracany towar możesz również odesłać lub przekazać samodzielnie na adres GRUPA SILESIA, ul. Brody 79, 43-450 Ustroń, maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od umowy (na to masz aż 30 dni od daty otrzymania towaru!). Termin jest zachowany, jeśli odeślesz towar przed upływem 14 dni.

3.Zwrot środków

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności (w tym koszty dostawy) maksymalnie w ciągu 14 dni od daty poinformowania nas o odstąpieniu od umowy.

Zwrot środków otrzymasz takim samym sposobem płatności, jakim dokonałeś opłaty za złożone zamówienie (jednocześnie możesz wyrazić zgodę na inną formę dokonania zwrotu). W każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat z tytułu otrzymania środków.

Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania zwrotu płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia dowodu odesłania – w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


© 2012-2017 GRUPA SILESIA ErgoPoint.pl, ComfortPoint.pl, 4kidsPoint.pl. All Rights Reserved.